آخرین خبرها

مشروح خبر

دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی

دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی

جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی موفق به  دریافت گواهینامه استاندارد ISO 9001:2015 گردید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی، در مراسمی با حضور دکتر لطفی‌کیا مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاد دانشگاهی، دکتر خدایی رئیس جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی، مهندس ملابخشی مدیر برنامه ریزی و مجری استقرار استاندارد و دکتر قریشی نماینده رسمی شرکت اعطا کننده گواهینامه ISO 9001:2015  این گواهینامه به واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی اعطا گردید.

دکتر خدایی نیز ضمن تشکر از اداره برنامه‌ریزی و معاونت های مختلف واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی، پیاده‌سازی این استاندارد در واحد شهید بهشتی را حاصل احساس نیاز به ایجاد تحول در سازمان و لزوم انجام نظام‌مند فرایندهای مجموعه دانست و ضمن ارائه مثال‌هایی، نتایج مثبت این رویکرد سیستماتیک در واحد و پژوهشکده را به وضوح قابل مشاهده دانست.

مهندس ملابخشی، مدیر برنامه‌ریزی گزارشی از مراحل و چالش‌های پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در مجموعه جهاد‌دانشگاهی واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی ارائه کرده و بیان داشتد با تشکیل تیم‌های کاری و پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونت های مختلف سازمان، کلیه مستندات، فرایندها، دستورالعمل‌ها و روش های اجرایی با رعایت الزامات استاندارد تهیه شده است که پس از بررسی و احراز صلاحیت توسط سرممیز بین المللی، موفق به دریافت گواهینامه گردید.

در ادامه دکتر لطفی‌کیا ضمن تبریک این موفقیت به همکاران واحد شهید بهشتی و پژوهشکده‌ علوم پایه گفت:”یکی از موارد که در برنامه توسعه هفتم جهاد دانشگاهی بسیار مورد توجه است، بحث نگاه سیستماتیک به فرایندها است. این نگاه با توجه به وسعت دامنه فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهش، فرهنگی و آموزش بسیار حائز اهمیت است. امید است تلاش بسیار خوبی که در واحد شهید بهشتی، به عنوان یکی از پیشگامان پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است الگویی برای سایر واحدها برای نیل به این هدف باشد.”

دکتر قریشی نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیاده‌سازی مناسب و هدفمند استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 در جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی و بیان این نکته که لازمه موفقیت ادامه‌دار این سیستم،  رهبری متعهدانه و مشارکت عمومی افراد در جهت بهبود مستمر است، ابراز امیدواری کرد که نتایج ملموس این استاندارد به زودی در سازمان مشاهده گردد.

در انتهای این مراسم نیز گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015  تحت اعتبار نهاد IAF توسط نماینده شرکت به رئیس واحد شهیدبهشتی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی تقدیم گردید.

گفتنی است ISO 9001 استانداردی جامع و عمومی برای تمامی شرکت ها ، سازمان ها و مراکزی است که به موضوع مدیریت کیفیت سازمانی  توجه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *