آخرین خبرها

مشروح خبر

حال و هوای غرفه پژوهشکده در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰

حال و هوای غرفه پژوهشکده در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ از ۵ تا ۹ دی‌ماه در سالن‌های گلستان و تهران مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزاری شد.

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ از 5 تا 9 دی‌ماه در سالن‌های گلستان و تهران مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو  برگزاری شد. این نمایشگاه روایتی از نمای نزدیک بود که نشان داد چگونه یک‌نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی در جدول پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، خانه‌های مربوط به خود را با دستاوردها و توانمندی‌هایش  پُر کرده است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی، غرفه این پژوهشکده در این نمایشگاه نیز میزبان مسئولین و مهمانان مختلفی از جمله مهندس جواد اوجی وزیر نفت و هیئت همراه، دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، جناب آقای مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مهندس اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی(کمیسیون‌های محیط‌زیست، صنایع، آموزش و اجتماعی)، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین شرکت‌های ملی حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب، پالایشگاه نفت تهران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع، سازمان چای کشور، مهندسی توسعه نفت، مهندسی فن آور معادن و فلزات، آب منطقه‌ای، نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره و… بود.
هم‌چنین دکتر خدایی رئیس پژوهشکده علوم پایه کاربردی در مصاحبه با شبکه دوم سیما و خبرگزاری ایسنا به تشریح توانمندی‌ها و دستاوردهای این پژوهشکده پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *