آخرین خبرها

مشروح خبر

توسط مرکزتجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی صورت می گیرد: تجهیز آزمایشگاه های ساختمان تازه تاسیس دانشکده شیمی دانشگاه شهید بهشتی

توسط مرکزتجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی صورت می گیرد: تجهیز آزمایشگاه های ساختمان تازه تاسیس دانشکده شیمی دانشگاه شهید بهشتی

آزمایشگاه های ساختمان تازه تاسیس دانشکده شیمی دانشگاه شهید بهشتی طی قراردادی توسط مرکز تجهیزات آزمایشگاهی جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی تجهیز می شود.

به گزارش روابط عمومی واحد شهید بهشتی، خانم مهندس سقازاده مدیر مرکز خدمات تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی،گفت: در حال حاضر طراحی  ۳۰ آزمایشگاه این دانشکده انجام شده است که در فاز اول، طی قراردادی  عملیات تجهیز  ۱۴ آزمایشگاه به این مرکز واگذار شده است.

ایشان با اشاره به هدف از تاسیس مرکز خدمات تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی،افزود: این مرکز در سال۱۳۷۰ با هدف تجهیز آزمایشگاه‌های مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی و همچنین رفع نیاز کشور به خرید از شرکت‌های خارجی تاسیس شد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های این مرکز پرداخت و گفت: طراحی و تولید لوازم آزمایشگاهی فیزیک،طراحی و اجرای تأسیسات آزمایشگاهی و سکوبندی ، مشاوره، طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی از مهم ترین فعالیت های این مرکز است و این مرکز توانایی تجهیز، سکوبندی و تامین سیستم های آزمایشگاهی کلیه آزمایشگاه های مراکز تحقیقاتی را در سطوح مختلف دارد.

مدیر مرکز تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی در پایان با اشاره به تجهیز بیش از ۳۰۰ مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی توسط این مرکز،گفت:. تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشکده لیزر، پژوهشکده گیاهان دارویی، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز اخیرا توسط این مرکز انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *