آخرین خبرها

مشروح خبر

بازدید مدیران HSE و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت های تابعه از توانمندیهای پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی

بازدید مدیران HSE و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت های تابعه از توانمندیهای پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی

جمعی از مدیران HSE و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت خطوط لوله و مخابرات، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و پالایشگاه تهران با حضور در پژوهشکده علوم پایه کاربردی و جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی با توانمندیها و دستاوردهای این مجموعه از نزدیک آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی: جمعی از مدیران HSE و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، شرکت خطوط لوله و مخابرات، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و پالایشگاه تهران روز یکشنبه ۱۴دی ماه از محصولات و فناوریهای جدید پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی در حوزه پاکسازی آلودگی های نفتی آب و خاک بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید ابتدا دکتر کمال خدایی رییس پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهیدبهشتی گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده در این واحد و پژوهشکده را ارائه کرد و به تشریح دستاورهای این واحد و پژوهشکده در حوزه های مختلف، بخصوص حوزه پاکسازی آلودگی های نفتی آب و خاک پرداخت .
رییس پژوهشکده علوم پایه کاربردی ضمن اعلام آماگی در رابطه با انجام هرگونه همکاری با شرکت های مذکور، به کاربردی بودن نتایج پژوهش های انجام شده با قابلیت تجاری سازی این پژوهشکده طی سال های اخیر خصوصا در زمینه های آلودگی های نفتی آب و خاک، اشاره کرده و خاطر نشان ساخت: تمام تلاش ما این است که فعالیت هایمان در جهت رفع مشکلات روز کشور باشد. ما برای حل مسائل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و انجام پژوهش های کاربردی برای تولید فناوریها و محصولات مورد نیاز آن شرکت، آمادگی کامل داریم. پژوهشکده علوم پایه کاربردی در حال حاضر مشاور شرکت ملی پالایش و پخش در پروژه پاکسازی آلودگی نفتی آب زیرزمینی در منطقه صنعتی ری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *