فهرست اصلی
کاربران مهمان: 0
کاربران حاضر: 0
تعداد بازدید: 271 زمان ایجاد: 1396‎/‎02‎/‎06

چهلمین شماره فصلنامه زمین‌شناسی ایران منتشر شد

چهلمین شماره فصلنامه "زمین‌شناسی ایران" (زمستان1395) از سوی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی، در شماره جدید این فصلنامه مقالاتی با عناوین" زمین­شناسی، دگرسانی، کانه­زایی و مطالعات ژئوشیمیایی در معدن مس، منطقه گل­چشمه، جنوب نیشابور"، " تحلیل ساختاری سیستم گسلی میدان گازی فارورB ، با استفاده از مدل‌سازی و روش بازسازی لرزه‌ای دوبعدی "،" بررسی دگرگونی پسرونده در سنگ‌های کالک-سیلیکات در هاله دگرگونی الوند"و تعیین سن مورفومتری مخروط سیندر خاتون‌باغ، شمال خاوری مهاباد، استان آذربایجان غربی"به چاپ رسیده است.

بنا بر این گزارش" توزیع طلا و عناصر فرعی در پیریت کانسار سنجده، منطقه معدنی موته، بر اساس نتایج آنالیز الکترون مایکروپروب "، " شیمی کانی و پترولوژی توده­های گابروئی شوشونیتی هشت­سر– لقلان (هوراند، استان آذربایجان­شرقی)

" ،" الگوی رخداد کانه­زایی مس طبیعی در سنگ­های آتشفشانی میزبان کانسار سولفید توده­ای آتشفشان­زاد مس- نقره گرماب پایین، جنوب شرق شاهرود"و"ژئوشیمی توده کوارتزدیوریتی سلفچگان"عناوین دیگر مقالات این فصلنامه است.

فصلنامه علمی پژوهشی زمین شناسی ایران به مدیر مسئولی دکتر سعید میرزائی و سردبیری دکتر محمدحسین آدابی منتشر می‌شود.

معرفی کتاب ها و نشریات
کاربرد جلبک ها در صنعت نفت"
کتاب"کاربرد جلبک ها در صنعت نفت"تالیف دکتر ندا سلطانی ،لادن بافته چی و دکتر الهه کیایی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی منتشر شد.
ادامه...